14:39 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارگزاران بورس

بورس ۵ ایستگاه کارگزاران و ۳۶ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۵ ایستگاه کارگزاران و ۳۶ دسترسی برخط سهامداران کرد.
قیمت های جهانی، محرک رشد نماد های بورسی/ حرکت شرکت ها در مسیر سود آوری
نماد برتر- تحلیل های اقتصادی در یکسو حاکی از تداوم رکود بازارهایی همچون ارز، طلا، مسکن و خودرو و در سوی دیگر نمایانگر تحول مثبت در بازارهای مالی است.
اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با ۴۳ هزار تراکنش/ خدمات به کارگزاران بورس
نماد برتر- مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با انجام ۴۳ هزار تراکنش بانکی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در یک صندوق و ارایه خدمات به کارگزاران بورس خبر داد.
بورس ۸ ایستگاه کارگزاران و ۳۵ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۸ ایستگاه کارگزاران و ۳۵ دسترسی برخط سهامداران کرد.
بورس ۸ ایستگاه کارگزاران و ۳۷ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۸ ایستگاه کارگزاران و ۳۷ دسترسی برخط سهامداران کرد.
محاسبه مواداولیه شرکت های پتروشیمی طبق ارزش افزوده و صادرات از دوشنبه
نماد برتر- محاسبه مواد اولیه شرکت های پتروشیمی بر اساس ارزش افزوده و صادرات ثبت شده در سامانه تجارت از دوشنبه این هفته اجرا و کارگزاران بورس کالا باید این موضوع را به اطلاع مشتریان برسانند.
دستاوردهای صبا تأمین با رشد ۱۵۰ و ۱۳۴ درصدی سود و درآمدها
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین ضمن اشاره به دستاوردها طی سال جاری از رشد ۱۵۰ و ۱۳۴ درصدی سود خالص و درآمدهای عملیاتی در ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.
دعوت به همکاری مسئول کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس مالی
نماد برتر- شرکت کارگزاری نهادی و بزرگ فعال در بازار سرمایه برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس امور مالی دعوت به همکاری کرد.
بورس ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی برخط سهامداران کرد.
بورس ۱۶ ایستگاه کارگزاران و ۹۳ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۱۶ ایستگاه کارگزاران و ۹۳ دسترسی برخط سهامداران کرد.
دبیرکل کانون کارگزاران بورس بعد از ۱۰ سال استعفا کرد/ فراخوان انتخاب مسئول جدید
نماد برتر- آخرین تحولات کانون کارگزاران بورس با استعفای دبیرکل بعد از ۱۰ سال حضور و برنامه هیات مدیره جدید برای انتخاب فرد جانشین از طریق انتشار فراخوان همراه شد.
علی صحرائی ابقا شد
نماد برتر- علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران، با رأی اکثریت آراء در سمت خود ابقا شد. امروز علاوه بر ابقای علی صحرائی به عنوان مدیر عامل شرکت بورس، اعضای کمیته های تخصصی شرکت بورس و کمیته پذیرش هم توسط هیات مدیره انتخاب شدند.
اصلاح قانون بورس شروع شد / تغییر ساختار سازمان ، شفافیت صدور مجوز و ...
نماد برتر- نماینده مجلس از آماده شدن الحاق موادی به قانون بازار اوراق بهادار از جمله اصلاح ساختار سازمان بورس، شفافیت صدور مجوزها خبر داد که امروز در کمیسیون اقتصادی به تصویب می‌رسد.
ترکیب جدید هیات مدیره ٧ نفره کانون کارگزاران بورس مشخص شد
نماد برتر- هشتمین مجمع عادی بطور فوق العاده کانون کارگزاران بورس برگزار و ترکیب جدید هیات مدیره ٧ نفره از بین ۱۳ داوطلب با رای ۱۰۸ کارگزار مشخص شد .
شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال
نماد برتر- با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس، شعب کارگزاری دلیران پارس در ۳ شهرستان دیگر افتتاح شد و تعداد دفاتر فعال کارگزاری به ۳۳ شعبه رسید.